שבוע טוב למועדון המשקיעים
עיקרי הפודקאסט :
# חודש פברואר שלילי בארצות הברית , מדד נאסדק ירד 4% , מדד s&p ירד 1% . הירידות בחמישי התגברו לאור הצהרה של טראמפ למימוש הטםת מכסים של 25% על קנדה ומקסיקו , ו-10 אחוז נוספים על סין החל מ- 04/03
# ההסלמה של ארצות הברית מול אירופה תופסת תאוצה , לאור פיצוץ הפגישה בין טראמפ לזלנסקי בסופש האחרון אירופה מבינה שהיא חייבת להגן על עצמה ויוצאת להתעצמות צבאית משמעותית – סקטור התעשייה הבטחונית באירופה צפוי להנות מכך
# זינוקים בשוק הקריפטו לאור הצהרה של טראמפ על הקמת מנגנון רזרבה לאומי של מטבעות קריפטו – המשמעויות שהביקוש למטבעות ייגבר