קורס ייעוץ משכנתאות

רקע ההכשרה:

השינויים המאקרו כלכליים במשק, הרפורמות האחרונות , ומשבר הקורונה שחשף את בתחום החיסכון הפנסיוני הצורך המובהק בתכנון תקציב אישי ומשפחתי נכון גם ברגעים קשים הדגיש את החשיבות המכרעת לרכישת השכלה פיננסית בכל שלב בחיים. רכישת השכלה פיננסית להתנהלות פיננסית נכונה לרבות ניהול תזרים מזומנים, חסכונות, השקעות, רכישת דירה ונטילת משכנתא, וניהול הלוואות חכמות מהוות היום את הבסיס להצלחה וצמיחה פיננסית בכל משק בית. יותר ויותר פרטים ומשפחות חולמות לרכוש דירה בישראל, ביקוש למשכנתאות ברמות שיא, כמעט כל אדם בישראל צריך משכנתא: רוכשי דירות חדשות, ממחזרי משכנתא קיימת, נוטלי הלוואות, מינוף לעסק.

הזדמנות לרכישת מקצוע בתחום ייעוץ משכנתאות

המהפכה הטכנולוגית בעיצומה, היא משפיעה ותשפיע על כל תחומי החיים המודרניים: תעסוקה, צבירת נכסים והכי חשוב על הכיס שלכם! התחזיות מדברות שב-10 שנים הקרובות %30 מהמשרות שאנו מכירים יוחלפו ע”י רובוטים. קיים צורך מובהק ברכישת מקצוע עצמאי שנתן מענה מובהק לצרכי השוק.

התמורות האחרונות גרמו למצב שיותר ויותר משפחות מבקשות הכוונה בתחום כלכלת המשפחה, במקביל לכך גוברת ההבנה והמודעות בקרב הציבור, כי ניהול כלכלת המשפחה משלב אספקטים התנהגותיים וכלכליים גם יחד. מצב זה מוביל רבבות של משקי בית להסתייע באנשי מקצוע במטרה לשפר את המערכים הכלכליים וההתנהגותיים, לפרוץ חסמים ולהצליח מבחינה כלכלית.

תחום ייעוץ המשכנתאות הינו בשיאו, המודעות לצורך בלקיחת יועץ אובייקטיבי שיעזור בקבלת החלטה נכונה בהתחייבות הגדולה והארוכה בחיים עולה מדי יום, היועץ משרת את הלקוח והמשפחה לצרכיה בניגוד ליועץ בבנק שמשרת את האינטרסים של הבנק ולכן התחום צומח ונהנה מביקוש וצורך מובהק.

מקצועות אלו שלובים זה בזה מתוך ראיית לקוח או משפחה בראייה הוליסטית, היועץ שרוכש ידע כלים ופרקטיקה במקצועות אלו יוכל ללוות משפחה בראייה רחבה ויציע סל פתרונות רחב לשיפור ההתנהלות הפיננסית, רכישת דירה, מחזור הלוואות, ריכוז הלוואות, תכנון פיננסי חסכונות והשקעות.

למי מיועד הקורס:

  • בעלי רקע בתחומי ייעוץ, ניהול, אימון, טיפול, כלכלה ופיננסים.
  • אנשים המעוניינים לחולל שינוי אמיתי בחיי אלפי משפחות או פרטים ולהוביל אותם . לצמיחה ושגשוג כלכלי.
  • כל מי שמעוניין לעבוד כיועץ פיננסי עצמאי לכלכלת משפחה ומשכנתאות.
  • למעוניינים לרכוש ידע לניהול פיננסי נכון בהיבט הלוואות, משכנתאות, חסכונות, השקעות, ניהול כלכלת משפחה, תכנון פיננסי מיטבי להשקעות חסכונות וניהול תזרים מזומנים.

תכני הקורס:

משך הקורס: 60 שעות אקדמאיות

דילוג לתוכן