סקטורי העתיד – מהפכת ה-5G מעבר לפינה

תוכן עניינים

לשתף זה כייף:

מהפכת ה-5G תהפוך את העולם שלנו לעולם מהיר יותר, אוטומטי יותר והכי חשוב יעיל יותר. בכדי להבין את המשמעויות העסקיות והפיננסיות חשוב להכיר את המהפכה. ממשל ביידן צפוי לקדם ב-2021 תוכנית לשדרוג והקמת תשתיות 5G תוכנית זו תתמוך בתנופת ההשקעות והפיתוח ארוך הטווח במגזר העסקי והממשלתי בעולם, יתמוך בצמיחת ההכנסות של חברות ענפי ציוד התקשורת, השבבים, סנסורים, שירותי ענן, מסכים חכמים, חלל, רובוטיקה ואוטומציה.

תקשורת 5G תספק רוח גבית הנדרשת להתפתחותן של תעשיות צופות פני עתיד שיפור של פי 100 במהירות והעברת נתונים בזמן אמת, ישפר דרמטית את התקשורת בין מחשבים ויכולת איסוף וניתוח הנתונים ולכן ייטיב עם חברות הענק הטכנולוגיות ועם יתר ענפי המשק במדורג.

תקשורת 5G AI (בינה מלאכותית) IOT (אינטרנט של הדברים) רובוטיקה ואוטומציה יתמכו ביעילות מרבית והתרחבות מדורגת של שולי הרווח בשנים הבאות. תקשורת 5G תחייב קפיצת מדרגה בהטמעה הטכנולוגית בכלל התעשיות שתתמוך בניהול משאבים יעיל יותר ותשפר תהליכי עבודה, בסופו של דבר תתורגם לשיעור רווחיות גבוה מבעבר גם במגזרים בהם צמיחת ההכנסות האורגנית נמוכה.

היה מעניין?

הרחיבו את הידע וקראו עוד מאמרים

מקצוע יועץ השקעות

מי צריך קורסים במימון?

אנשים פרטיים שמעוניינים לקנות את הדירה הראשונה או דירה שניה להשקעה או יזמים. כל המידע על קורסים לניהול השקעות ומימון נדל״ן כחלק מהשכלה פיננסית רחבה

מיקרוסופט נגד גוגל

אחד אפס למיקרוסופט

מה מתחולל במירוץ לבינה המלאכותית בין מיקרוסופט לגוגל? מי מרוויחה ומי מפסידה? ואיך אנחנו נוכל להרוויח מהתחרות הטכנולוגית הזאת? AI מאז ומתמיד ענקיות הטכנולוגיה ראו

דילוג לתוכן